torsdag 31 januari 2013

2013-02-01

Lovat Joline något dumt? Mmmm, tror att jag gjort misstaget att lova min äldsta dotter att vi ska titta på Melodifestivalen imorgon. Varför? Varför gjorde jag det? Jo, för att "alla" andra barnen hos dagmamman minsann får vara uppe så länge och titta. Så klart ska Joline också få titta på smörjan. Varken jag eller Tomas tittar på det i vanliga fall. Men det kan ju bli en mysig familjekväll. Joline beställde chips, Jackie beställde popcorn och jag ska väl gnaga på en morot. Kanske väljer Tomas att gå på bio med jimmy imorgon. jag tror det, för att få slippa "Mellon".

Jag tog mod till mig igår. Jag åkte till Haninge Hälsostudio och sprang. Vilken skillnad att springa utan att behöva titta sig om axeln hela tidenoch slippa hålla koll på tiden. Dock var jag aningens för fet så jag lyckade 2 gånger att stänga av bandet med nödstoppet. What the fuck! Men, jag har bestämt mig för att köpa ett 10 gångers kort. Då hinner jag springa där 2 gånger i veckan i 5 veckor. Det kommer bli skitbra. Taggad till 1000.

Idag kom Idige hem. SÅ skönt! Äntligen. Nu kan jag terrorisera henne hela dagarna igen med sms om ingenting och allting. Äntligen <3

Det kanske blir en liten after work idag. Kanske. Fredagar brukar ju inte vara optimalt att gå ut på. Men vi har ju så roligt tillsammans. Kanske kommer vi iväg idag jag och Victoria. Kasnke får jag äntligen möjlighet att komma hem till henne. Vi får se.

Solen lyser idag, himlen är nästan klarblå och det är -3 grader. Igår kändes det som vår vissa stunder och nu är det vinter igen. Jag blir lite galen på detta väder. Men, så länge det inte kommer mer snö så får det faktsikt fortsätta så här.

På måndag komr vi att välja skola till Joline också. Min lilla tjej har blivit så stor. Så liten, men så stor.

Inga kommentarer: